• utorak, 10. veljače 2015.

    Ove ženske navike muškarcima najviše idu na živce!

    Ali ne morate nama vjerovati na riječ, saslušajte muškarce lično!
    I dok dame daju sve od sebe da ih fasciniraju, muškarci neke trikove u ljepoti uopšte ne kapiraju…
    zena

    – Nije mi jasna svrha vještačkih trepavica. Ne razumijem zašto to lijepe na oči. Još mi je gore kada ih obogate crnom linijom koja se nastavlja do polovine glave.
    – Moja djevojka svaki dan čupa obrve i to traje sigurno 5 do 10 minuta. Svaki dan! Nije mi jasno koliko to dlaka ima i kojom brzinom one rastu?
    – Nikada neću shvatiti zašto im toliko treba da naprave frizuru. Moja zena  uđe u kupatilo, ne izlazi sat vremena i opet izgleda skoro isto kao i prije.
    – Ja stvarno ne razumijem odakle im snaga i hrabrost da voskom čupaju dlake sa cijelog tela.Ja sam probao samo jednom i nikada više ne bih kroz to prolazio.Skidam kapu.
    – Nikada mi neće biti jasno zašto žene lakiraju nokte na nogama tokom cijele godine. Kapiram zašto to rade ljeti ali čemu lak na noktima kada nosiš čarape?
    – Ne razumijem zašto žene koriste toliko različitih kremica i krema. Moja devojka za svaki dio tijela ima posebnu i svaka ima drugačiji miris. Prirodan miris njene kože sto puta je ljepši.

    Nema komentara: