• nedjelja, 24. prosinca 2017.

    NISAM LUTKA NA NADUVAVANJE! Zbog jedne Anđelove izjave Luna POBESNELA!

    Ponovo je došlo do svađe između bivših najboljih drugova, čuvene četvorke, Slobe Radanovića, Lune Đogani, Anđela Rankovića i Teodore Džehverović.

    U toku svađe, pre nekoliko dana, Anđelo je izjavio svojoj devojci kako je mogao da ima seksualne odnose sa Lunom Đogani. To su saznali blogerka i pevač, što su opasno zamerili svojim bivšim drugovima.
    Novinare u studiju "Zadruge", zanimali su detalji u odnosu Anđela Rankovića i Lune Đogani, kao i šta se tačno dešavalo između njih u kafiću kada je Luna gađala šećerom Anđela.

    Komentar nije bio potreban. Bio sam besan. Rekao sam to! I to je to! Sa tom pričom smo želeli da završimo. Ja sam se juče izvinjavao Slobi. Loš je način. Posle toga Luna i ja nismo bili u kontaktu - rekao je maneken.
    Odmah je reagovala Teodora Džehverović, izjavom da tu priču već dugo svi znaju, a onda je Sloba Radanović dodao kako pevačica diže cenu svom dečku, nakon čega je ušao u raspravu sa Anđelom.

    Ja se izvinjavam, nisam mogao da j*bem Lunu Đogani, jer nismo bili u kontaktu, je l' to sada ok? To sam rekao u naletu besa - nastavio je Anđelo.

    Ispalo je kao da sam ja želela seks sa njim. Teodora što to komentariše to je bezveze. To samo govorili kakvo oni mišljenje imaju o meni. Šta sam ja ovde? Lutka na naduvavanje? Ja mu nisam zamerila. Ja njega nisam uvala šećerom, on je mene iskulirao - govorila je Luna.

    Aj mrš bre majmune jedan! Nemoj da mi se izvinjavaš! Nemoj da jedeš g*vna koja si is*enjao - vikao je Sloba na Anđela.

    Nema komentara: