• nedjelja, 8. veljače 2015.

    Mjesec filmskih ljubavi:15 filmova koji će vam rastopiti srce

    Foto: Profimedia 
    Za sve one koji su zaljubljeni, ali i za one koji to još uvijek nisu.

    Dirty Dancing

    "Ja? Ja se bojim svega. Bojim se onog što sam vidjela, bojim se onog što sam učinila i ko sam, a najviše bojim se da izađem iz ove prostorije i da više nikad, do kraja života neću osjećati ono što osjećam kada sam s tobom."

    Match point

    "Moraš da naučiš da gurnes krivicu ispod tepiha i nastaviš dalje, inače će te preplaviti."

    P.S. I Love You

    "Draga Holi, imam osjećaj da je ovo moje posljednje pismo, jer ti trebam reći još samo jednu stvar.Ti si smisao mog života, ali ja sam samo poglavlje u tvome. Ne plaši se da se zaljubiš ponovno."

    Gone with the Wind

    “Tebe treba ljubiti i to često. I to treba da radi neko ko zna šta radi.”

    Revolutionary Road

    "Ako biti lud znači da živiš život koji ima smisla, onda ne marim i ako sam potpuno poludjela."

    Vanilla Sky

    "Svaki minut koji je prošao je nova šansa da preokreneš sve."

    Cold Mountain

    "Ono što smo izgubili nikada nam se neće vratiti. Zemlja se neće izliječiti - previše krvi ima. Sve što možemo da uradimo je da naučimo iz prošlosti i pomirimo se sa njom."

    Meet Joe Black

    "Uzmi ljubav, pomnoži je sa vječnošću i prenesi je u dubine beskraja...i imaćeš mali uvid u ono što ja osjećam za tebe."

    The Great Gatsby

    “Znao je da će nakon poljupca te djevojke, odbiti da poljubi bilo koju drugu i da će se taj poljubac urezati vječno u njegovu svijest. Zato je zastao, samo na trenutak je udahnuo, malo duže prije nego je spojio usne sa njenim. A onda ju je poljubio. Kada su njegove usne dotakle njene nalik latici nježne usne, spoj je bio veličanstven, i on joj se predao.”

    Amelie

    "Zadnje što bih bila je vegetarijanka - čak i artičoke imaju srce."

    Love Actually

    "Znaš kako možeš znati da si zaljubljen? Kada ležiš u krevetu i ne možeš zaspati jer je stvarnost napokon bolja od snova."

    The Notebook

    "Najbolja vrsta ljubavi je ona koja probudi dušu i tera nas da tražimo više, zapali vatru i srce a umu pruži mir. To si mi dala, a to se nadam da ću ti ja moći pružiti, zauvek."

    Best of Me

    "Ne slušaj moj savjet. Ne slušaj ničije savjete. Vjeruj sebi. U dobru i u zlu, sreci i nesreći. to je tvoj život i sve što činiš od njega zavisi isključivo od tebe."

    Before Sunrise

    "Jel znaš šta želim? - Šta? - Da budem ljubljena. - Pa, to mogu da učinim."

    The Illusionist

    "Zbog čega ovo radiš? - Da bih bio sa njom."

    Nema komentara: