• petak, 30. rujna 2016.

    Kako se rijesiti prosirenih vena za sedam dana

    Pronađeno rješenje za problem proširenih vena?

    imgJednog dana, istražujući na internetu, pronašla sam komentar iskusnog flebologa na jednom medicinskom forumu koji kaže da je liječenje proširenih vena često neefikasno jer se većina lijekova fokusira na uklanjanje simptoma umjesto liječenje uzroka bolesti.
    Komentar je sadržavao link za novi gel:Varico FIX koji je imao mnogo pozitivnih komentara.
    U početku nisam vjerovala u sve ovo jer se toliko toga već reklamira na TVu.... ali uspjela sam da pronađem samo pozitivne komentare zbog kojih sam se i predomislila te naručila.
    Otvorila sam ga i pročitala uputstvo za korištenje i počela da ga koristim.

    Kakvi su rezultati? Jesu li nestale proširene vene?

    Počela sam koristiti ovaj gel , prateći uputstvo na pakovanju. I šta mislite da se dogodilo? Već u roku od pet dana otekline i proširene vene su počele da nestaju!!! Otarasila sam se PROŠIENIH VENA!!! U roku od 5 dana!!!!! Možete li da vjerujete??? Nisam vjerovala svojim očima... Moje su se noge očistile od proširenih mrežica i popucalih kapilara, postale su lijepe i prestale su da me bole!!!!! Kupovina se isplatila, ne mogu da vam opišem koliko sam sretna. Osjećam se 20 godina mlađe :)
    img Sada sam potpuno zdrava. Zahvalna sam svojoj bolesti — proširene vene su me naučile da cijenim ono što imam i da svoje svakodnevne probleme gledam na drugi način. Ne želim ni da razmišljam o tome kakva bih bila da ga nisam otkrila . Sad u mom životu nema mjesta za mračne i negativne misli nego samo za pozitivne!
    Vrlo sam sretna što je sve ovako ispalo. U isto vrijeme kad sam se uspjela riješiti proširenih vena, shvatila sam da je problem većine nas u tome što mislimo da jednostavne stvari ne mogu da nam pomognu, a da su neke komplikovane stvari, kao operacije – vrlo efikasne. Ali to nije tačnoProsirene vene je moguce brzo rijesiti na jednostavan, brz i siguran način.

    Ja se nadam da vam je ova informacija pomogla i da ćete uspjeti da vratite ljepotu i zdravlje vašim nogama u roku od nekoliko dana! Sretno!

    Nema komentara: